2006年12月31日 星期日

2006年12月24,25日

單眼皮峻峻的聖誕行程

大家好嗎?聖誕節快樂呀!因為之前的幾日互聯網大塞車,所以我媽咪上吾到網,upload吾到最新的聖誕佳音比各位.首先

睇下我的聖誕頭飾,係"閃閃發光的聖誕老人",不過婆婆吾鐘意,話戴左係個頭就會變左女仔喎,咁唯有在屋企戴下就算,靚吾靚呢?

然後就同埋公公,婆婆,舅父,舅母,SEEKIN姨姨,一起去左噴水池影相,睇下我地D合照.

喂,

邊個摸我個頭呀>SEEKIN姨姨.

小飛俠表演,有型嗎?

佢地就係

得閒會蝦下我的舅父同埋舅母,有時都會好love我架...HEHE

呢到就係

噴水池啦!!


公公,我地

一齊去玩啦!!快D...


我突然覺得

好頭昏腦脹,吾知係乜野原因呢??

原來只係

眼仔訓,嚇死人咩!!!
等我用隻手代替住枕頭先得...

終於

等到爸爸放工,可以帶我去睇燈飾啦!!抱住我的梗係我爸爸,另外一個係乾爹...
(我同爸爸都好鬼死cool架,吾笑...)





你地睇下我

雙腳好頑皮,吾好學我呀.

天都黑了,要回家訓覺啦.BYEBYE.





沒有留言:

張貼留言