2006年12月31日 星期日

大個仔的我可以去浴缸沖涼

大個仔的我可以去浴缸沖涼

峻峻好快就一歲二個月啦,媽媽見個小浴盆吾夠大,決定比佢去浴缸游水.

準備功夫:防滑墊一塊,玩具一大堆,半缸水.

小峻峻一直以來都很愛沖涼,每次至少要玩足半個小時,仍然吾肯走,盆水由暖水變到凍水,媽媽怕佢凍親,唯有強行抱佢去抹身著衫,每次都好醜樣咁喊一輪.

 

1.首先小峻峻爬入衣櫃拿衫.(好開心咁)

2.不過吾夠高,點算好??

3.咁有拿放在下面的衣服,最後選了一件好似吾多合身的衫(好似係媽咪的)

4.其實媽咪一早預備好所有毛巾和衣服啦!!

5.終於可以去游水,哈哈哈哈....

 

 

 

 

 

 

 






 

 

 

 

 


2 則留言:

  1. 我平時都有睇下你個BLOG架, 你要勤力寫 BLOG 呀.

    回覆刪除
  2. 謝謝你常來看我的Blog,一直以來都沒有人來過我的Blog,所以已經有點灰心去寫Blog. 得到你的支持和鼓勵,我會努力D. 因為之前我要考試,太忙.所以吾得閒寫Blog. 其實每天我個仔都發生好多好好笑的事,真係好值得寫下來同大家分享.

    回覆刪除