2007年4月8日 星期日

有錢仔= 住新屋

有錢仔=>住新屋

大家睇下:以下呢一間就係峻峻的新屋.都好豪華架.入面裝左好多鑽石(波波).

千奇吾好睇少呢間屋,係好珍貴架.因為係爸爸用荷包的錢買比峻峻的第一件玩具.

係吾係好難想象,峻峻個爸爸會買好多玩具比自己,包括PSP遊戲機,電單車,電腦,書架,全部都係貴嘢.但係連十蚊買一件玩具比個仔都吾捨得,因為佢認為小朋友係吾需要玩具的,更加吾應該浪費金錢買些無用的嘢...算吧!!ELSA吾會為呢D小事心煩,爸爸吾買,媽咪買咪得囉.

但係有一日爸爸竟然在新佰八伴買左呢間豪華別墅比峻峻,原因係特價品,只係九十九元,爸爸覺得好抵,而且體積大(大過媽媽買的所有玩具).

峻峻當然好鐘意,不過那時峻峻只有一歲左右,媽咪認為呢橦別墅太阻訂,沒位放(雖然可以接埋),加上又吾穩,一推就倒,所以就比婆婆收起放在床仔下面.直至昨日,媽咪將整套的廸士尼美語產品搬左出客廳,空出大個位置,剛好可以放呢件大型玩具.

媽咪用左一張棉被放在下面,吾怕撞到頭痛,又舒服好多.

依家峻峻一得閒就會去私人屋仔入面玩下波波仔,躲在入面,伸個頭出來望來望去.

我睇過有D書話,最好比小朋友用多個角度去睇呢個世界,會有幫助.例如,抱高小朋友,在高處望下,又或者騎係膊頭上面行街街,在屋仔入面向外望等....

吾知爸爸同埋媽咪幾時先可以有自己的物業,依家的二房一廳差不多要一百萬,就算做荷官,月入萬幾,都買吾起樓,希望政府新推出的"先租後買"政策,可以比我地一個希望,一家人住在一起.好期待呢一日快D來臨.當然吾係個個都可以伸請到,又話要根據收入......但係起碼係一個希望...

喂,邊個偷睇我呀??


訓得好舒服,真係要多謝媽咪張棉柀.


1 則留言:

  1. 新居入伙,我黎祝賀你ka~不過...你請左我入屋後,你未必入到喎

    回覆刪除