2007年4月8日 星期日

Seekin姨姨買比我的波板糖

Seekin姨姨買比我的波板糖

Seekin姨姨來探峻峻的時候,買了一枝波板糖做禮物.

不過媽咪以為峻峻吾識得食,而且又怕含住糖會蛀牙,所以將枝糖放左入雪櫃.事隔已經好耐,耐到媽咪已經吾記得左個雪櫃入面有波柀糖的存在.

今日當公公打開個雪櫃的時候,峻峻又八掛,去睇下入面有乜野,竟然比佢發現左波板糖.佢迫公公幫佢打開,然後就吮呀,吮呀,第一次食糖糖,才知道呢個世界上有咁好味道的野食,因為媽咪平時好少比佢食甜食.

峻峻將支糖吮到實,完全吾放口,吮完上面,又吮下面,跟住又打橫吮,然後又打斜吮.最後吮到D口水流到成件衫都係,公公話啱啱先沖完涼,吾準食到成件衫都係,所以拿走了峻峻的糖,放番入雪櫃,結果就係:峻峻大喊特喊.媽咪淨係識得影相,其他乜都吾理啦......

枝糖好好味,係橙汁味...

要我將枝糖放番入膠袋,我死都吾制.

枝糖太大枝,我個口又太細個,所以塞吾入成枝糖.

我好用力捉實枝糖,因為我怕有人會搶走佢.


1 則留言:

  1. 糖糖既吸引力,凡人沒法擋~一經峻峻手,唔洗旨意羅走

    回覆刪除