2007年2月10日 星期六

峻峻一歲寫真集

峻峻一歲寫真集

英俊小生.

在一月底時,爸爸同埋媽媽帶左小峻峻去照相,不過到左差吾多二月中先有相拿,(效率真係低),雖然都幾貴,但係影得都吾錯.

峻峻那天早上九點就出門了,拍左差吾多二個鐘先影完,換左四套衫.好彩佢都算乖,冇扭計,但係之後又累又眼訓又肚餓.最嚴重的問題是衣服敏感,一拍完,手臂出現好多紅斑,仲流濃添.過左成個星期先好得返呀,(心痛死媽媽).但係D相用左效果,所以見吾到D敏感的痕跡.

不過拍左咁耐,用左咁多閃光燈,媽媽怕對峻峻雙眼有影響.(所以一直都冇帶小峻峻去拍寫真就係呢個原因).由於小峻峻已經可以行得好快,所以好難先可以影到張好相,一埋位,佢就立刻走開去,然後又捉返佢埋位,真係好辛苦...

可能要等到兩歲,媽媽先會再帶峻峻去拍第二拍的寫真,但係今次吾會再返大陸影,又貴,效率又底.可能會去香港.

 

 

同我比比,誰大力?
小肚皮,好可愛!
跳舞呀!
好靚的笑容喎!
威波氣功!
探險的牛仔look!

唱歌呀...
禮服好襯你呀!
偷食.
blue cat!
偷加.
我有五隻小手指.
望望先.
寫大字.
比D野食我.
大頭照.
好有型.
we are flying.
兩父子一個樣.
全家合照,紅騎士就係我地啦!!
最單純的樣.
著底褲.
高D,再高D,再再高D..
爬爬.
識得企的blue cat.
我有一個小小肚腩.


16 則留言:

  1. 好可愛呀, 我都想去影呀.  不過我諗我都會去香港影, 因為大陸有時D野真係信唔過.

    回覆刪除
  2. 香港比較有保證.瑤瑤豬都快D影番套相,第日留念...BB一歲前後係最可愛的.

    回覆刪除
  3. hello, 小峻峻 & elsa, 多謝到訪JOY LONG BEE的BLOG‧ 你的相好可愛啊 !!請問是否在珠海影啊 ? 其實係香港影都唔算貴, joy long bee 係香港影過e間, http://www.studio123.hk/model/longlong/album0.html 600元有晒所有相, 即日取數碼相

    回覆刪除
  4. Joy long bee:我都好想去香港影呀,但係峻峻爸吾肯.因為去珠海,對於澳門人來說,半個小時都不用.但係去香港,要坐船,同埋爸爸抽吾出咁多的時間.這次差不多花了一千元,但係本相冊同埋D水晶相架要等到三月先比到貨我地,效率真係好低.香港就吾同,超高效率.下次我地一定會去香港影,多謝你的介紹.大家覺得studio123係吾係好好?我地打算兩歲時再去影過..YEAH.

    回覆刪除

  5. 峻峻仔(Elsa媽) ,
    d相影得好靚呀,我都有影過 studio 相,比你睇下,我覺得呢間都影得唔錯,我影個時就9個月,依家媽咪諗住再同我影多輯, http://www.starstudio.hk/0605/samueltam/    .

    回覆刪除
  6. 希希:你影D相好得意呀,最得意係牛牛look(喊緊的那張),期待你新一輯的相!!

    回覆刪除
  7. 首先多謝你來小雪Blog啊!d相影得好靚呀,但個主角最有型,唔型又點可以影到咁靚既效果~哈哈

    回覆刪除
  8. 好得意呀!! 影得唔錯~但....搞到皮膚有問題......真係........ 下次都係來hk啦~~

    回覆刪除
  9. hello 澳門小峻峻, 你輯相相影得幾好,我最鍾意你著禮服個樣,好型仔呀!  香港有好多影樓,有平有貴,選擇可能比珠海更多架!

    回覆刪除
  10. 峻峻哥哥, 輯相都影得唔錯喎, 有d仲著衫唔扣鈕, 好man呀~ 不過搞到皮膚敏感, 真係慘慘呢~

    回覆刪除
  11. 峻峻哥哥,多謝瀏覽我o既blog 輯相影得幾好呀,峻峻哥哥好型仔,好醒目呀

    回覆刪除
  12. 嘩!小峻峻好靚仔呀!

    回覆刪除
  13. Emily,恩恩B,藍藍,臻臻,小瑤B,大口仔,rabbit: 小峻峻:多謝你地讚我靚仔,有型,我會繼續keep左呢個得意樣架!!HEHE

    回覆刪除
  14. 小肚皮, 好可愛果張, 有 D 阿 Rain feel 呀, 好有型, 仲好 sexy 添呀 !

    回覆刪除
  15. 心心豬:從來都冇人讚我似阿rain呀,多謝你呀,我之後會努力去學跳舞先得(仲有唱歌仔).HAHA

    回覆刪除