2007年2月2日 星期五

跟爸爸一起的日子

                              跟爸爸一起的日子

小峻峻:我每日都係由晚上九點睡到早上七點.(好健康喎!)

早上一起床,充滿力量,扮"搬運工人",呢張就係我最鐘意的椅子.我由房間搬到客廳,再投返入房,來回十多次就OK.

然後就係睇電視的時候,我一邊睇,一邊跟住跳舞,所以好fit.睇我呢個笑容,就知道我有幾開心.

之後,我覺得好累,但係仲要坐一陣車車.我扮緊無精神的司機BB.

未到十點,我就去左休息啦.我最鐘意攪住海豚訓覺覺豬.

終於等到爸爸放工,佢帶左我去公園玩滑梯,好happy~

爸爸還帶我去M記食大餐,我第一次食薯條同埋飲奶昔.覺得好好味,不過爸爸同埋媽媽好少帶我食D吾多健康的食物.

晚上六點半,爸爸帶左我去葡京的不夜天食自助餐,我食左好多蟹子炒飯,蘿白糕,焗魚,甜品等等,好飽呀!(不過第二日全身敏感,臉同手最嚴重,出紅色的粒粒,同埋流濃添.)




我好乖架,吾知爸爸下次會吾會再帶我去呢?(其實我一食飽就四處亂走,攪到媽媽好吾得閒咁跟住我)

我好鐘意爸爸架,由早到晚都叫"爸爸...爸爸..."希望大個仔都仍然咁鐘意爸爸.

 

 


4 則留言:

  1. 嘩, 你亂食野, 唔出紅疹疹就奇喇.

    回覆刪除
  2. 嘩................嚇屎人咩! 野唔可以亂食嫁~

    回覆刪除
  3. 健康o既定義,除o左早 睡早起外,仲包括飲食正常......... 你以後唔好再亂食野啦

    回覆刪除
  4. 大口仔 恩恩B 其實吾係峻媽餵佢食架,因為爸爸D同事個個都好鐘意小峻峻,佢地食緊自助餐的時候,峻峻覺得D野食好靚,伸手問姨姨同埋叔叔拿,咁佢地梗係好樂意咁餵幾淡比峻峻食,結果就導致全身敏感.

    回覆刪除