2007年2月22日 星期四

沙灘之旅

沙灘之旅

新年有乜好做?爸媽都放假,就一家三口去沙灘玩沙.

首先途經新世紀娛樂場門口,便同噴水池的神先影番張相留念.

喂,仙女姐姐,你試下我隻手指好吾好味?千奇吾好咁大力咬我呀!

然後就坐車車去黑沙海灘啦!點知,一上車無幾耐,小峻峻就累到張吾開雙眼,媽媽點叫佢都吾醒呀!!仲偷影左釣魚的樣!!好好笑...

終於到左黑沙啦!介紹下先,幾大風,有D凍,地上有D垃圾,冇乜人玩沙,完全無人游水!睇下小峻峻,好似仲未訓夠,靠在爸爸的心口,吾肯起身呀!

等左十五分鐘左右,爛訓豬終於訓醒,仲玩"大口魚滑梯".

峻峻話:喂,你咁大個口,係咪想食左我呀?我吾好味架,又咁細粒,餵吾飽你...(設計對白)

戴上帽子的小峻峻,係咪有D似"小紅帽"呢?

開始玩沙啦,峻峻先研究下沙係乜野來架?好似幾好玩咁喎!

見到爸爸砌城寶,峻峻又跟住學!

 

玩得津津有味!媽媽你記得下次再帶我來玩.

附上短片一則:

爸爸掛住自己一個人玩,.....

由於缺少爸爸在旁照顧,意外就發生啦!原來峻峻不小心跌左落D沙到,搞到成臉成嘴都係沙,當佢試圖用手清除口中的沙時,更多的沙掉進口中.......

然後,梗係大喊,媽媽立即上前幫助,幫他清除臉上及口中的沙.

睇下小峻峻塊臉同嘴邊仲有D沙的痕跡.還掛上一張不悅的表情.



我吾玩城寶啦,梗係佢搞到我食沙.鳴鳴......

媽咪就比左其他玩具峻仔玩.峻峻又開始有番心機,拿住個鏟玩.

短片一則:

玩左好耐,係時候要走,峻峻玩到褲仔和鞋鞋都係沙沙.

佢對手仔真係"乾淨".

清洗過後,還未玩夠,峻峻吾肯走,唯有再比佢玩一下其他的遊樂設施.

最後,走前跟魚魚合照.(好似玩到好累咁)



下次再去沙灘的日子:係夏天.

希望炎炎夏日快D來!!









 


9 則留言:

  1. 成長中的螺絲紛2007年2月22日 下午5:13

    好好玩咁!我都想去呀~

    回覆刪除
  2. 不過玩完之後成身都係沙沙,回家後清洗了許久.都幾麻煩架!!

    回覆刪除
  3. 哇~峻峻未去海灘先釣魚,釣左條咩魚魚先? 不過峻峻玩沙玩到咁開心,都唔夠峻爸玩得入神~哈哈

    回覆刪除
  4. 雖然佢地兩父子各有各玩,但係竟然可以玩到成身汗!!媽咪卻凍到流鼻涕!

    回覆刪除
  5. 又會俾手指仙女姐姐食o既? 識得與人分享o既小朋友一定係好乖o既~~

    回覆刪除
  6. 成個沙灘無人﹐包晒成個場玩都唔錯。

    回覆刪除
  7. 峻峻由天光玩到天黑呀?峻媽崚爸真係好,肯帶峻峻去唔同既地方。

    回覆刪除
  8. 黑沙好好玩喎! 請問個沙灘全部沙係咪都係黑色, 我見有幾張相d沙係黃色嫁 ?

    回覆刪除
  9. 小酷雪:峻峻釣左兩條水魚,一條係爸爸,一條係媽媽,竟然大年初三帶個仔去沙灘玩.哈哈. CowNBee:峻仔好鐘意同人地分享架,如果坐巴士時吃緊餅餅,佢會比D隔離座的叔叔姨姨食. 藍藍:你實在有所不知啦,呢次的黑沙之旅差吾多等左大半年,求左爸爸很多次,終於等到大年初三,爸爸有空,才肯帶我們去玩沙呀.由四點幾玩到六時左右,其實吾係玩左好耐,天已暗,係媽媽迫兩父子走的,他們玩到吾肯走,激死... Ruby爸爸:其實個沙灘仲有其他人,不過多數都係菲律賓人.(吾知點解,可能佢地得閒無野做) Joy Long Bee:黑沙的沙真係黑色的,你見到有黃色的沙,因為那裏吾係黑沙海灘,而是上面的遊樂設施.

    回覆刪除