2007年2月17日 星期六

年三十晚著新衫

                       年三十晚著新衫                        

首先去左姑姐屋企彈琴.睇下我呢套金色的新衫,係咪好靚呢?原來係我出生時,嫲嫲送比我架.但係嫲嫲見到我著住呢套唐裝,竟然話:做乜著D咁古舊的衫呀?原來係已經吾記得呢套衫係佢自己送比我架.我衣櫃入面有一大堆靚衫都係嫲嫲送比我架.真係要多謝佢先得!

之後,我同爸媽一齊去左花城公園玩呀,首先在門口影返張相留念先.

呢個"轉轉"我好鐘意,玩到吾肯走添,對於其他的遊樂設施一概不感興趣.


媽媽陪我玩左一陣秋千,但係我都係掛住"轉轉",仲要扭落地.



沒有留言:

張貼留言