2007年7月21日 星期六

硬到好似橡皮的啫喱糖

              硬到好似橡皮的啫喱糖

峻峻: 我手上呢一堆紫色物體,原來係婆婆做的啫喱.因為媽咪在爸爸屋企發現左好多盒啫喱粉,所以拿左一份回來.但係媽媽要帶我去公園玩,吾得閒整,就交托比婆婆整.

兩小時後,回到家,打開雪櫃,比峻峻發現左啫喱的存在.見峻峻好似好想食咁,爸爸就試食一口.點知.......

爸爸話,呢D係乜野來的?好似橡皮咁的?

媽媽話,係你買的啫喱粉,可能婆婆怕太稀,加了魚膠粉掛?

我吾理得咁多,伸手要了一份.是只溶係口,吾溶係手的啫喱糖!都幾好味,我都食左好多.

食啫喱竟然可以用隻手拿起來吃,又吾怕整到周圍都係,真係神奇.


爸爸: D啫喱的味道都吾錯,不過比街上賣的啫喱糖還硬.(爸爸一邊踩D啫喱的質素,一邊大口大口地放進口)

          最後,半盒啫喱都入左爸爸的肚子裏.


1 則留言:

  1. 舊啫喱好似好好味咁喎,等我今晚都整嚟食先

    回覆刪除