2007年7月6日 星期五

與虎為友

與虎為友

上次和爸爸一起去玩具反斗城買玩具,通常每隔兩個月會去一次.峻峻自己選了一隻比自己還大的lion,那隻lion的特徵是:全身都是毛,軟綿綿的,雖然很大隻,但是卻很輕.

本來媽咪吾打算買這隻lion,因為峻峻係男仔,做乜買毛公仔喎!而且仲要$150元,梗係吾買啦,加上本身屋企都有吾少的毛公仔,不過體型較小.但係爸爸堅持話:你睇下個仔,對於其他玩具一D興趣都冇,淨係鐘意隻lion,峻峻攬住佢幾開心,我地差吾多來了半個鐘,峻峻就攬實吾肯放手,你選的玩具峻峻都未必一定鐘意玩,既然佢咁鐘意,不如買比佢啦!

真係一言驚醒夢中人,我選的玩具真係我的兒子想要的嗎?為什麼兒子想要的玩具,我卻不肯買給他?

被爸爸說服了,就把這隻大lion買了回家.

峻峻與lion相處了近半個月,大家已經成為老友.無論食飯,睇電視,訓覺,飲奶,都要同lion一齊.有時峻峻會騎在lion上面,又時又會抱住lion,有時又會拖著lion條尾四處行,總之就是形影不離.

有一次,晚上睡覺的時候,峻峻突然起身,拖著媽咪隻手,行到去房門口,叫我打開房門,咁我梗係吾肯開門,因為已經到了睡覺的時候,我以為他仲想去客廳玩玩具,點知峻峻大叫大喊,發脾氣;那我沒辦法,便開門,(因為平時峻峻很少會有這樣的行為),原來峻峻記得lion在沙發上,忘記帶lion一齊去睡覺,立即抱住lion回到房中,乖乖睡覺.

就算飲奶食飯,峻峻都會預埋lion的一份.真係老友.

媽咪有時會諗,點解峻峻咁鐘意呢隻lion?可能係夠大隻,細路仔都係鐘意大件的玩具,最好大到自己抱不動.

我拍了一段短片:係峻峻好親熱咁攬住lion.

吾知其他小朋友鐘吾鐘意玩毛公仔呢?


 


2 則留言:

  1. 峻峻真係同隻獅子好friend喎

    回覆刪除
  2. 小峻峻, 你個friend有你敢大隻喎 !

    回覆刪除