2007年7月21日 星期六

好好味的星星餅

                                                           好好味的星星餅

峻峻: 今日,爸爸和媽媽經過BB用品店,買了一樽星星餅比我食呀!

          我第一次食星星餅,覺得真係好好味呀!以前爸爸媽媽都買過好多BB餅乾給我吃,不過我吾係好鐘意食.

          但係呢款的星星餅,一放入口,就很快溶化,不是很甜,而且是我最愛的星星形.

          我一打開蓋,食完一粒,跟位又即刻拿多粒來吃,之後,越食越瘋狂,四五粒一次過塞入口中,媽媽話我好似

          餓左十年咁喎!

          我一口氣,就食左五分之一樽星星餅,媽媽話我好厲害呀!第一次見我咁好胃口.

峻峻: 我食下食下,開始覺得有D飽,突然記得lion未食野,咁我就抱左佢出客廳,一粒一粒咁餵佢,

          lion食得好開心...

媽媽: 峻峻食飽之後,就雙手環抱住lion的頭,四處走來走去.

          睇下峻峻的嘴邊,咁dirty,係人都知你偷食完.



爸爸: 咁大樽星星餅,只係賣廿幾蚊,都幾便喎!!除左蘋果味之外,還有香蕉味.下次買樽香蕉味試下先得.

           (一邊說話,一邊將星星餅放入自己的口中)我見個仔食得咁滋味,我都要試下係吾係真係咁吸引先得!


2 則留言:

  1. heiki仔都有食過依隻星星餅呀,仲成日食到成地都係tim呀

    回覆刪除
  2. 峻峻好鍾意食星星餅喎    我哋小謙謙未食得住,因仲未有牙仔!

    回覆刪除