2007年8月26日 星期日

峻峻已經大個左好多


峻峻已經大個左好多

由峻峻一出生,什麼也不會,到現在已經學識自己著褲,拿杯飲水,用筷子食麵,自己剝襪......其實還有很多

不過很少能掌握機會,拍下來留念,因為每當我拿出相機,他就什麼也不做,只會搶我的相機來玩.所以很難拍下...

以下拍了四段短片:

1.自己著褲仔,峻峻最鐘意自己著褲仔,一急尿,就會自己除左條褲入廁所小便,小完便後,仲識得自己著番條褲添.

2.見到媽咪飲夏枯草,又爭住要飲,可能峻峻見到D飲料係黑色,以為係汽水,見到媽咪飲得咁開心,怕媽咪飲曬,自己無得飲,就大叫,媽咪見佢咁激動,就比D佢飲,點知,結果係點?......咪係...都係去片吧!


3.峻峻見到媽咪食麵,又爭住要,咁媽咪就比D峻峻食,點知峻峻搶左媽咪對筷子,話要自己挾麵食,又真係挾到喎!厲害......


4.去完街,回到家,爸爸就立即幫峻峻除鞋.本來我打算拍下峻峻自己除鞋,除襪的短片,不過只係拍到峻峻自己除襪的短片.峻峻平時都識得自己著鞋和除鞋......



 


5 則留言:

  1. 我都有峻峻飲涼茶果個杯呀,不過我果個係黃色架~ 峻峻好叻仔喎,咁快就識得自己用筷子夾面食~

    回覆刪除
  2. 峻峻好叻仔呀! 希望我個囡囡都會咁叻啦..

    回覆刪除
  3. 法蘭西絲 Frances2007年8月30日 下午6:07

    細路仔真是大得好快......衫仔都要成日轉size,哈哈~

    回覆刪除
  4. 不過我個仔就大得好慢,半歲時買的衫,依家還拿穿.很擔心呢....

    回覆刪除
  5. 海膽頭,燈膽頭 & 意粉仔2008年4月8日 晚上8:29

    冇黎一排,峻峻仔真係大個仔啦!

    回覆刪除